En bra dag:D

Idag har de varit en bra dag, jag har ridit, fått vara med barnen, kommunicerat argt med en blond mamma, och lagt barnen utan problem:)

Och, varit på biblioteket med Lova:)
Mio gick före oss till Ju-Jitsu träningen, så jag och Lova gick när vi var klara i lugn och ro.
På vägen kom Lova på att hon "fortfarande var liten.
Ja det beror ju på vad man tänker på, men kolla här vad som var i hennes tankar:)

Jag syns knappt säger hon när hon ställer sig vid en parkerad stooor lastbil på skol parkeringen!


Här var hon ju :D Sötunge!


Finaste Lova:) Ser ut till att vara full av bus..

Inne på biblioteket hittade hon "Jåttan juvert".
Har absolut ingen aning vem det är men han ser tydligen ut så där:D


Efter att Lova lånat sina 5 böcker gick vi & hämtade Emilio.
Som var arg & ledsen, det är där mitt så kallade samtal med en blond vuxen människa kommer in i bilden!
Sååå irriterad var jag..!

Menmen nu sitter jag & bara väntar framför tvn för snart kommer den mest nänmda människan på
 hela min blogg hem från jobbet:)
Gissa vem de är:)??
Jooo, min Berit :P Men just nu kallas hon för B :) 
Bra info där ni...

Och tydligen så har jag gått ner mycket i vikt, eftersom mamma klagar & frågar om jag e hungrig hela tiden!
Jag e ju inte så stor så att jag känner om jag e hungrig själv:P? 
Jag undrar ofta när det är man blir stor..?

Jag har iallafall världens finaste flickvän & två helt underbara & fina barn:)
Jag älskar er ♥





 


 

Kommentarer
Postat av: Clinen

Haha, ja då får man ju bestämma sig för 2 tjejfärger som är totalt olika och hålla sig till dem ju :P Eller så tar man olika modeller på tandborstarna. /Clinen

2009-04-04 @ 00:30:23
URL: http://clinen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0