Äntligen :D

På eftermiddan idag var jag hos hästarna:)
Då kollade jag in Saras 4-hjulsvagn som har varit totalt insnöad av traktorn i vinter..
Men den var hel, så jag slängde iväg ett sms till henne:)
Undrade om den var körbar, till svar fick jag, pröva vett ja:D
Så det gjorde jag & Mulle, och det bara rullade på:)
Skitkul var det, första gången vi kör med vagnen i år, har bara kunnat tömköra
eftersom rockarden våran e utlånad, och sylkyn är det punktering på.
Men 4-hjulsvagnen var riktigt kul, och en riktig räägergrej.
Fick även 2 st raggare med mig på vagnen ifrån Statoil med..
En Hanna Olsson & en Veronika Öberg:D




Mulle & Jag körde över åkern & in genom ko-tunneln :D

Sötare än Mulle kan man inte bli..


Mulle är världens bästa så ni vet:)


Detta kommer alltid vara min lilla prins:)
Älskar dig..


Kommentarer
Postat av: Emelie

Hahahahahahahaha,,,,så fjantigt de såg ut!!!! :-)

2009-04-23 @ 22:43:55
Postat av: Tove:)

Haha nä han e såå söt:) hahaa, jag måste ju prova allt ju..

2009-04-24 @ 08:56:29
Postat av: Catherine

Fina Pållen!



Det blir till att skaffa en ordentlig bröstsele nudå om ni ska dra den vagnen :)



Jag är på gång att köra in min lilla, sen till hösten så kan vi ut på tur tillsammans :)



/C

2009-04-24 @ 10:03:10
URL: http://blog.kulturboa.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0