Lång vecka detta..!

Idag sov jag ända från jag la mig igår kväll  efter att ha pratat i telefon 1 timme med den finaste människan man någonsin kan hitta, och hon är min.. Enbart min!
Sov väl till 8 elr något för då var det någon som tyckte att jag skulle vakna:P
Vem kan det vara:)?
Efter de gick jag ut med Oscar en sväng, åt lite frukost när jag kom hem igen och satt framför tvn en stund, fanns inget kul att titta på så jag gick till datan istället där fasnar man ju rätt lätt..
Lyssnade på musik hela förmiddan.
Funderat & tänkt mycket idag!
Får inte tänka för långt på allt som hänt & allt jag gått igenom, då blir jag bara besviken & arg.
Hoppas verkligen att du förstår hur tacksam jag är för all hjälp jag fått av dig och fortfarande kan få.
Det betyder så otroligt mycke!
Utan dig vet jag inte alls hur något skulle ha gått.
Utan dej vill jag aldrig vara, finns ingen annan som är som du.
Du är speciell & det allra bästa jag har och någonsin kommer att få.
Du är mitt ljus i mörkret, du får mej att le igen när allt känns svårt.
Du får mej alltid att inse att det kommer en ljusare dag..
Jag hoppas jag finns där varje gång du behöver mej, efter allt du gör för mej..
Du betyder allt & ännu mer för mej <3


TACK FÖR ATT DU FINNS!

Jag älskar dej AnnSofie :)
Nu & Föralltid <3
Hoppas du vill vara min föralltid:)

Kommentarer
Postat av: AnnSofie

De va ju jag som ville vakna med dig bara:). Va ju så himla ensamt i sängen..

2008-12-25 @ 23:16:56
URL: http://annsofielina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0