Haha :P


Idag har Lova blivit hämtad av Pär vid halv 11 nångång, vi han gå in och kolla på blommor och klättra i snön lite innan han kom och hämtade henne.
Efter de tog jag och Oscar en promenad, vi mötte ju som vanligt Gnarps fullgubbe..
Dagens disskusion:
- har du katten i koppel idag?
- näe, men iallafall hunden.
- men de är ju en katt?
- näe, det är en liten hund.
- jaha, det såg ut som en katt, fast var det en hund?
- jaa det är en hund, fast inte så stor.
- jaha, en liten kissemis alltså?
- näe en hund fortfarande, Oscar heter han.
- jaha ja det var en hund iallafall.
- mm det var ju de även från början.
- okej då, men vart är katten då?
- hon är framför oss redan.
- jaha ja djurtjej nu ska jag gå och dricka öl igen med Gud, ska be en bön om att kunna få en gratis karta öl imorgon.
- det är väl inget att be gud om? ta hellre och sluta med sånt.
- gud ger oss allt, öl, frid, kärlek och sprit.
- jaha okej, näe nu ska jag gå vidare med mina katter..
- var det en katt i koppel iallafall?
- vi kan ju låsas som oscar är en katt eftersom du tyckte de var så kul...
- hejdå kattflickan.


Varför måste jag möta han efter vägen jämt..?
Jag & AnnSofie har pratat med honom om kärlek oxå engång:) haha.. 
Men våran kärlek förstod han sig nog inte på när vi kom hand i hand engång i vinter :P 
Men vad som än sägs & tycks om det, älskar jag min flickvän bara ännu mer..
Föralltid du & ja ;)

                                              



 

Kommentarer
Postat av: ELISE

Haha, finns det fullgubbar i Gnarp?



Har en fråga till dig också Tove.

Har du lust att ställa upp på en intervju om hur det är att vara gay i dagens samhälle av mig och Liv Forslin till HT's ungdomssida, som vi på ungdomsredaktionen gör?

2008-12-29 @ 16:45:31
URL: http://enblondelise.blogg.se/
Postat av: ELISE

sv: nej haha de är inte farligt. Har publiceringsdatum fredag vecka 6 och materialet ska vara inne senast måndag vecka 6. Så någon gång när du kan vecka 2 eller 3 kanske? Frågorna kommer vara ungefär vilka bemötanden du fått, positiva/negativa? om de påverkat dig på något sätt, ja du förstår säkert.

2008-12-29 @ 17:12:06
URL: http://enblondelise.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0