God Jul :)

Första gången i mitt liv jag vaknar upp själv på Julaftons morgonen ialf... 
Fast när jag tänker efter så var jag inte jätteensam, en katt ovanför huvudet, en över axeln och en i fotänden & en hund längst efter benet.


Längtar tills jag vaknar upp på söndagmorgon när jag känner värmen & trygheten igen av dig älskling.
Och får somna intill dig på Lördagkväll :)

Jag som hade Lunchen idag igen hos hästarna, mockade klart och allting när jag ändå var där..
strax före 2 så gick jag till kusinerna för vi skulle äta julbord där i år, det brukar vi inte göra i vanligafall..




                                    
LilleBror                                 Den sociala kusinen                        Och Frida
När vi var hos kusinerna så spelade Tim gitar hero av något slag så här ser man tydligen ut då :P
                

Sedan blev det till att gå & hämta Oscar, han behövde ju kissa lite.. 
Så han fick följa med hem till Mamma & Pappa sen, där blev det julklappsöppning.
Jag fick presentkort på Media Markt 1500 kr av mamma och pappa, schampoo, pengar, godis och massa annat :)
Gick hem runt 10 och satt då vid datan en stund sen gick jag o la mig & prata i telefon 1 timme med Älsklingen min :)  

Go Natt :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0