;):)

LÖRDAG :):)

Nu sitter AnnSofie på tåget:) & Lova med...
Äntligen..
Den här veckan var den längsta på väldigt länge.
Men nu hoppas jag att resan går jättebra & att ni är i Hudiksvall i tid;) Så vi kan hämta er..

Idag blir det att hämta tvätten, fixa hästarna, och fixa mej själv:)


Orkade inte skriva nått sent på kvällen igår men iaf så hade jag kvällen hos hästarna så Anna följde med mej ist för Lotta, Hon hade blivit så trött efter skidåkandet i hassela..
Det gick ju bra ändå, Anna hjälpte mej med det mesta.
Sen hade den 2-åriga katten nå ryck igår, hon som är som en 80 årig tant i vanligafall.
Hon attackerade mina fötter, flög på hunden, och småkatterna var livrädda ;) O faktiskt jag me.
blomkrukorna flög en efter en, jag fick dra fram dammsugaren mest hela tiden.



Ja, den här mådde ju inte så bra efter 4 vändor i golvet...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0