åh, vad tråkigt det är ibland );

Den här dagen har gått långsamt iaf och då är den inte ens slut än, känns som jag har kunnat gjort hur mkt som helst för att få tiden att gå, och inte går det nå snabbare för de.. 
Mamma kom nyss in efter att ha smsat med mej och jag berätta att jag höll på bli förkyld, typ 2 sekunder efter det stod hon utanför dörren här o plinga på..
Gissa va hon kommer med dådå?
Joo, massa kinesiska häxdrycker så man inte ska bli sjuk så ofta eller för att förhindra en förkylning:)
Jag som tror så stenhårt på det, eller så INTE...
Men jag får väl iaf ge det ett försök, va nå vitamindroppar som man skulle droppa i ett halvt glas vatten, var och varannan timme i nån dag..
Och ett rör med C-vitaminer som ska läggas i vatten, äckligt men jag får väl försöka iaf.. 
         Jag fick godis med:).. tss, smörning!
Ska till Mamma & Pappa elr iaf framförallt bröderna imorgon kväll, och på julafton oxå..
Undrar vad jag får dådå, kan ju inte nämna här vad jag köpt till dom iaf..
Eftersom dom säkert redan har varit och läst här..!
Snart ska jag gå och titta på tv hoppas bara på att det är något som är värt att titta på oxå.
Ska äta godis oxå, fast jag kunde ju inte äta upp allt på engång då blir ju blodsockret jättehögt berättade min oroliga Mamma för mej.. Hon är ju lite kul, som om jag inte redan visste om de efter snart 3.5 år.
Någon som vill smaka? Jag kan ju "tydligen" inte äta allt själv :P 

         
Fy faaan va tråkigt jag har, kan det inte bara bli Lördag eftermiddag så Älsklingen kommer hem igen!
Saknar dej nå sjukt );



Hur beskriver man
det obeskrivbara? Hur fattar man
det ofattbara? Hur sätter man ord
på det som är för stort
för alla ord?
Den känsla som är för djup
för hjärtat att bära
Som får det inre att brista
Spränger alla gränser
Svindlar sinnet
Lättar kroppen
Lyfter anden
Som för oss till
höjder och djup
vi aldrig anat fanns
Som får allt
att falla
Ändrar allt
så att vi varken vet
in eller ut
Jag vet inte
Allt jag vet
är att jag älskar dej mest!

Jag saknar dej :(


Kommentarer
Postat av: Verra

Ser ju bra ut bloggen :) Vart hittade du den? Är den gratis? Tråkigt vara utan sin käresta på jul...tur hon kommer hem på lördag då :)

2008-12-22 @ 19:18:29
Postat av: Tove :)

Heej! Tack:) www.blogg.se och sedan på skapa blogg på den sidan, det är ganska så enkelt att komma igång! Japp, allt i den bloggen är gratis:) Mm, tråkigt o vara själv så många dagar..

2008-12-22 @ 19:57:21
URL: http://annsofielina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0