Allt & lite till :)

Imorse åkte AnnSofie & barnen ner till Velinge, dom är nog i Stockholm nu redan.. Tyst o tomt här hemma nu!
Jag är sjuk, men jag överlever nog allt jobb här hemma med alla djur ändå..
Annars så får jag väl be någon om lite hjälp med hästarna, resten fixar jag ju..

Igårkväll hade vi lillJulafton här hemma, barnen fick 2 varsina julklappar av mej och sen bytte jag & Älsklingen oxå såklart:) 
                                               

Mysigt med julen, många som inte gillar julen oxå!
Lova fick en Kittysulky & tuchpennor som hon blev överlycklig för:P
Emilio fick x-box spel såklart eftersom han önskade sig de av mej, och en YoGiYo lek som jag tror han skulle krama ihjäl mej för..!
Kul när det blir så än att dom ska bli besviken på mej..    
                 
                                  
                           Favoriten på oxå så blir det bra!                                         

Var ju fler än Lova som gillade Sulkyn iaf :P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0